Kesaksian Murid [Bpk. Nurazmi], Di Malaysia No Hp : +60135885144



Salam ukhuwah fillah buat saudara seagamaku di indonesia. Aku adalah peminat ilmu metafizik dari Malaysia yang telah mengenal komunitas tembus pandang kertanegara komunitas ini sejak tahun 2012 lagi. Tetapi baru sekarang (Disember 2014) daku berkeyakinan untuk bergabung. Sebetulnya aku merupakan pengamal ilmu Tenaga Dalam Ilahi selama lebih 3 tahun sebelum menjadi peserta KTP ini.

Daku amat faham tentang inner power, cakra, tenaga listrik dan seumpamanya. Sememangnya daku telah merasai tanda tanda inner power yang ada pada tubuhku sebelum bergabung dgn KTP lagi.

Namun, sewaktu mula pembangkitan ilmu tembus pandang oleh Master Pembimbing Ahmad prayoga, aku merasakan nyata kewujudan energi itu. Aku duduk tenang sewaktu menunggu pengaktifan jarak jauh oleh master pembimbing. Badanku mula beralun ke depan ke belakang semakin lama semakin deras. Daku biarkan saja apa yang akan berlaku. Bagai ada hawa dingin yang masuk dari punggung ku hingga ke dada. Energi itu lebih deras daripada energi yang ku rasakan sepanjang daku mengamalkan tenaga dalam ilahi.

Aku telah berhenti melatih tenaga dalam ilahi kerana aku lebih kagum dengan ilmu tembus pandang ini. Dan aku fokus hanya pada satu ilmu saja selepasnya.

Daku diberikan kalimah untuk diwiridkan sepanjang perlatihan. Tanpa membuang masa daku terus mulakan perlatihan pertamaku. Dalam masa 5 minit saja wirid, tubuhku terus menggeletar kencang dari tangan turun ke pusar dan turun ke tulang sulbi.

Selepas 3 hari aku berlatih, aku mencuba membuat gerakan silat. Aku niatkan untuk melakukan silat cimandi. Ternyata sebentar saja aku mula rasa ada gerakan yang mendorongku untuk melakukan gerak silat cimandi. Aku mencabar juga untuk meminta gerakan silat nasrul haq pada malam gelap, ternyata gerakan yang datang mendorongku untuk melakukan langkah langkah silat nasrul haq. Aku jadi terharu dgn kemampuan gerakan itu kerana ianya terbukti. Aku amat yakin ianya bukan jin, khodam atau apapun kerana hatiku sentiasa berzikir saat melakukan gerakan itu. Mana mungkin jin akan hadir saat hati bergantungan terus pada Allah.

Minggu kedua perlatihan aku telah mencuba melihat benda ghaib melalui gambar rumah seorang sahabat di indonesia. Dalam pejam mata aku melihat ada kuntilanak di hadapan rumahnya. Aku bertanya padanya pernah gak sesiapa melihat kuntilanak di depannya rumahnya itu. Dia berkata emang pernah kelihatan oleh isterinya dan anaknya. Sesuatu yang membuatku kaget bangat.

Setelah 15 hari perlatihan, aku rasakan ada sesuatu di cakra ajna / dahi yang seolah olah bergetaran setiap kali aku zikir fokus atau solat. Aku percaya ia adalah energi ke arah pembukaan mata batinku dengan lebih jelas. Selain itu sepanjang perlatihan ku aku sentiasa merasakan hawa dingin yang enak di dalam dada dan pusar. Aku percaya inner power dalam tubuhku telah bangkit dan membesar.

Semoga aku tetap berlatih hingga aku mampu meraga sukma seperti teman teman lain di KTP. Aku meluangkan masa selama 1 jam sehari untuk melakukan zikir fokus. Alhamdulillah.
loading...

Subscribe to receive free email updates:

1 Response to "Kesaksian Murid [Bpk. Nurazmi], Di Malaysia No Hp : +60135885144"