Kesaksian Murid, Bapak Fairuz Hanafiah ( Malaysia ) No Hp. : +60123641630



 Bismillah. Saat melakukan zikir fokus dalam posisi baring mengereng, nafas dan zikir senada, lembut, tenang dan aman dengan niat ingin melihat alam ghaib disekitar rumahku. Beberapa ketika telinga seperti ditiup angin sejuk, bunyi desing, terus menerus denyut pada titik tengah dahiku.
Ketika itu seluruh tubuh berasa dingin dan perlahan lahan menjadi ringan. Hatiku memberanikan diri melalui pengalaman baru dan tiba tiba seperti tertarik ke atas dengan sungguh pantas. Apabila rasa tubuh sudah ringan sepenuhnya, aku melihat seketika jasadku yg sedang mengereng baring dan terus aku berada terbaring di atas sebuah bukit yg tinggi berlantai batu hitam berkilat.
Aku segera bangun dan melihat sekeliling dan aku terlihat tembok batu merah yg sangat tinggi di hadapan ku. Lalu aku melayang bergerak untuk meninjau bangunan yg sangat besar seperti istana kota lama yg utuh berwarna merah. Tatkala aku menyelusuri kawasan tangga dan koridor aku terlihat taman yg indah dengan sebuah pokok yg besar tetapi tiada berdaun.
Ketika itu aku ditegur oleh makhluk seperti manusia lelaki berpakaian putih seperti pakaian melayu lama. Dia menyapa aku dan menjemput aku masuk ke istana dengan membuka daun pintu. Aku sempat melihat sebuah jam daripada batu hijau yg sangat indah saat pintu di buka. Akan tetapi aku tidak mengendahkan makhluk itu dan terus aku berpatah balik kepada tempat asal aku berbaring. Langit disitu kelihatan keemasan dan tanah sekeliling berwarna merah berbatu hitam berkilat.
Aku niat untuk kembali semula ke jasadku. Alhamdulillah terus dengan sepantas kilat aku sampai ke jasad dan aku bangun dari pembaringan. Ianya menjadi saat yang cukup indah dengan pengalaman mengembara ke istana yang aku tidak pasti siapa Raja dan Tuan punya istana
loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kesaksian Murid, Bapak Fairuz Hanafiah ( Malaysia ) No Hp. : +60123641630"

Post a Comment