Kesaksian Murid, Bapak Ramlan ( Malaysia ) No HP. +60193303467

Kesaksian Murid, Bapak Ramlan ( Malaysia )
No HP. +60193303467

Bismillahirrohmannirohim. Ini adalah kesaksian saya semasa menjalani proses pembangkitan Ilmu Tembus Pandang secara hadir diri dengan Master Pembimbing. Saat Master Pembimbing membangkitkan energi ghoib sejati pada diri saya , dapat dirasakan getaran-getaran rambut di ubun-ubun kepala.
Selesai dibangkitkan dan diberi kata zikir, latihan gerak rasa dan tatacara terawangan , langsung saya disuruh mencuba membuat terawangan jarak jauh ke Gunung Ledang yang terletak di selatan Malaysia.
Sambil memejamkan mata dan membaca zikir fokus saya terus cuba membuat terawangan jarak jauh dengan diawasi oleh Master Pembimbing. Ternyata dengan izin Allah saya dapat melihat pokok-pokok hutan dan batu-batuan disitu dengan suasananya yang amat tenang sekali.
Saya terus cuba fokuskan lagi dengan niat untuk melihat keberadaan makhluk-makhluk ghoib disitu, dan sekali lagi saya dapat melihat dalam samar-samar (he..he..mungkin powernya masih lemah) banyak bayangan makhluk ghoib yang bergerak disekitar kawasan situ.

Seterusnya , saya diminta oleh Master Pembimbing untuk menerawang suatu kawasan hutan berdekatan dengan pusat perlatihan, disitu saya dapat melihat sosok ular yang besar bersisik putih perak dan menurut Master Pembimbing, ular itu adalah khodam penjaga disitu.
Masih belum puashati lagi, saya diminta oleh Master Pembimbing untuk menerawang sebuah kuburan bernombor 20 yang ada didaerah situ, dan sekali lagi saya dapat melihat kabut putih yang bergerak dan meliputi sekitar kuburan tersebut. Menurut Master Pembimbing kuburan tersebut adalah kuburan keramat yang ada disitu.
Alhamdulillah, segalanya berjalan lancar. Selesai membuat perlatihan terawangan , Master Pembimbing mengajak saya dan rakan2 yang ada di pusat perlatihan untuk sama -sama membantu menetralisir dan membuat pagaran ghoib keatas sebuah rumah sahabat yang diganggu sihir.
Dalam terawangan saya dapat melihat batu batu hitam yang tajam disekitar rumah sahabat tersebut dan menurut Master Pembimbing itu adalah pagaran ghoib yang telah diletakkan oleh salah seorang rakan perlatihan semasa ritual dilakukan.
Sekembalinya saya di Malaysia dan setelah cuba membuat perlatihan seperti yang diajar untuk mengasah mata batin , saya kadangkala dengan kasat mata dapat melihat sosok-sosok berwajah seram di pohon-pohon ditepi jalanan, tembok dinding dan juga sekitar kawasan tempat saya bekerja.
Sememangnya saya merasakan kejutan - kejutan apabila melihat sosok-sosok seram ini. Setelah dikonsultasi dengan Master Pembimbing , itu adalah merupakan efek asas dalam proses pembukaan ilmu tembus pandang sebelum dapat melihat sosok ghoib tingkatan yang lebih tinggi.

Akhirnya, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Master Pembimbing dan rakan2 perlatihan yang membantu merawat ibu saya secara jarak jauh dan alhamdulliah dengan izin Allah kesihatan ibu saya kini bertambah baik. Insyallah , segala tunjuk ajar , nasihat dan bantuan yang diberikan oleh Master Pembimbing dan rakan rakan perlatihan akan di manfaatkan sebaik mungkin. Terima kasih selagi diatas jasa baik anda semua. Semoga kita dapat berjumpa lagi suatu hari nanti. Amiin.

Posting Komentar untuk "Kesaksian Murid, Bapak Ramlan ( Malaysia ) No HP. +60193303467"